PackRat to popularna, przeznaczona do sieciowej rozrywki aplikacja facebookowa. Stworzyła ją niewielka teksańska firma Alamofire. Spółka wprowadziła nowy, rewolucyjny sposób zarabiania na grze.
Zasady były proste – użytkownik otrzymywał karty reprezentujące różne obiekty czy postacie. Tworzył z nich specjalne kombinacje „kradnąc” zasoby innych graczy. W ten sposób PackRat zdobył już 70 tysięcy fanów. Dyrektor generalny Alamofire zaczął więc eksperymentować z tradycyjnymi banerami reklamowymi. Internauci nie byli jednak nimi zbyt zainteresowani.
Dodatkowo niektórym użytkownikom przestało podobać się to, że karty kradną im facebookowi znajomi. Dlatego firma zdecydowała się na wprowadzenie nowych zasad gry. Zamiast „kradzieży” uruchomiono mechanizm handlowy. Do aplikacji dodano usługę obsługującą mikropłatności.
Teraz użytkownicy mogą kupować określone karty wyłącznie dzięki specjalnym punktom. Te z kolei trzeba nabywać za prawdziwe dolary. Dolary, które płyną szeroką rzeką do kasy Alamofire. Nadal większość internautów może korzystać z programu za darmo. Teksańska firma zarabia na bardziej zaawansowanych graczach, którzy mają pieniądze i chcą kupować specjalne karty.
Niektórzy użytkownicy wydali już na nie ponad tysiąc dolarów. Aby różnice między poszczególnymi osobami nie były zbyt duże Alamofire raz na jakiś czas rozdaje niepłacącym internautom losowe karty. Na początku wielu fanów krytykowało nowe rozwiązanie. Z czasem jednak ludzie przyzwyczaili się do zmian i zaakceptowali je. Liczba graczy zaczęła szybko rosnąć.
Źródło: VentureBeat
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.