Gwiazdy, bulwar i moda. Co zrobią dla „5 minut sławy”? Slogan coverstory.pl to kwintesencja najnowszego serwisu portalu o2.pl.
Coverstory.pl ma odmienny profil niż większość serwisów plotkarskich na rynku. Kierowany jest do wymagającego czytelnika, flirtuje z modą i lifestylem. Nie obawia się jednak pokazać pazura – celem Redakcji jest komentarz, a nie tylko suchy opis rzeczywistości.
Na coverstory.pl składają się trzy działy: News/hot or not – wykorzystuje znaną i popularną formułę mixu najnowszych wiadomości i plotek z życia gwiazd; Co słychać na mieście – ma być jednym z podstawowych wyróżników serwisu, pójściem w stronę publicystyki i diagnozy społecznej; Fotosy to ukłon w stronę kolorowej prasy kobiecej. W tym dziale prezentowane będą najciekawsze sesje zdjęciowe gwiazd. Serwis wyróżniają analityczne i stonowane oceny oraz komentarze Redakcji.
Rafał Werczyński – redaktor naczelny zapowiada prowadzenie dialogu nie tylko z czytelnikami, ale także z samymi gwiazdami: „Jesteśmy przyzwyczajeni do skandali i plotek. Przełom, jaki dokonał się w stosunku zwykłych ludzi do celebrities, między innymi dzięki publikacjom Pudelka, miał duży wpływ na nas wszystkich. Teraz chcemy pójść o krok dalej – z dystansem do redakcyjnej roli opisywać życie ludzi sławnych i prowadzić z nimi otwarty dialog. Interesują nas ich motywacje i cele – jak wiele można poświęcić dla pięciu minut sławy?
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.