Na popularnym portalu społecznościowym MySpace wystartował profil „Klimat”. Bycie eko jest dziś w modzie, a dowiedzieć się czegoś interesującego na temat ochrony klimatu można w coraz bardziej nowoczesny i interaktywny sposób. Bardziej klimatycznie jest dzisiaj nawet w Internecie. Obecność profilu „Klimat” w sieci to jeden z elementów zintegrowanej kampanii edukacyjnej, prowadzonej przez Ministerstwo Środowiska przed poznańską Konferencją ONZ w sprawie Zmian Klimatu – COP 14.
Więcej niż połowa polskich internautów wie, że to ludzie są w głównej mierze odpowiedzialni za zmiany klimatu. Mimo to, według badań przeprowadzonych na zlecenie Ministerstwa Środowiska tylko 1/3 z nas we własnym zakresie oszczędza wodę czy prąd. To zdecydowanie za mało, żeby powstrzymać grożące nam katastrofalne skutki globalnego ocieplenia. Gdzie w takim razie szukać informacji o tym, jak skuteczniej dbać o klimat? Odpowiedź jest prosta – w Internecie.
Profil „Klimat” na portalu społecznościowym MySpace to miejsce, gdzie można poczytać o zmianach klimatu, obejrzeć zdjęcia i filmy, a każdy użytkownik ma możliwość skomentowania wpisów i podzielenia się swoją opinią na temat prezentowanych materiałów. Oprócz regularnie zamieszczanych tekstów i komentarzy, na profilu „Klimat” znaleźć można również linki do ciekawych stron poświęconych globalnemu ociepleniu i ochronie klimatu. Wzbudzenie zainteresowania internautów kwestią ochrony klimatu to główny cel, jaki przyświecał twórcom profilu.
Obecność „Klimatu” na MySpace to jeden z kilku elementów, niespotykanej dotąd wśród instytucji publicznych, zintegrowanej kampanii Ministerstwa Środowiska na temat zmian klimatu – mówi Małgorzata Snarska, Dyrektor Zespołu ds. Organizacji i Promocji COP 14. Ministerstwo Środowiska jako główny koordynator tego najważniejszego globalnego szczytu poświęconego zmianom klimatu, przygotowało także ekologiczny blog, internetowy konkurs, klimatyczną wyspę w Second Life oraz kampanię spotową – dodaje Snarska.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.