Telekomunikacja Polska SA oraz Energis Polska Sp. z o.o. podpisały umowę regulującą zasady wzajemnej współpracy w zakresie świadczenia usługi komutowanego dostępu do Internetu.
W umowie ustalono warunki połączenia sieci w celu świadczenia usług, uzgodniono warunki i zasady rozliczeń oraz zasady współkorzystania z infrastruktury telekomunikacyjnej.
Strony rozpoczną świadczenie usług z chwilą uruchomienia 20 punktów styku sieci zlokalizowanych w 12 strefach numeracyjnych (bydgoska, gdańska, warszawska, olsztyńska, rzeszowska, wrocławska, katowicka, krakowska, szczecińska, łódzka, lubelska i poznańska). Do końca 2002 r. Energis Polska przygotuje do uruchomienia dalszych 10 punktów styku sieci zlokalizowanych w innych strefach numeracyjnych. Każda ze Stron zobowiązała się do stałego unowocześniania swoich sieci i poprawy jakości świadczonych usług telekomunikacyjnych.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.