Serwis porównujący ceny Skąpiec.pl przygotował dla internautów niespodziankę. Jest nią konkurs Epidemia Skąpstwa.
Polega on na propagowaniu serwisu Skapiec.pl wśród grona znajomych.
W konkursie można wygrać ponad 100 nagród m.in. notebooka Aristo Smart 600, programy antywirusowe Kaspersky, gry komputerowe typu RPG – Drakensang oraz gadżety z logo Skąpiec.pl.
Skapiec.pl to serwis porównujący ceny, który umożliwia sprawdzenie i porównanie zasobów e-sklepów – z uwzględnieniem cen produktów, ich parametrów, warunków zapłaty i doręczenia. Głównym zadaniem serwisu jest ułatwienie zakupów polskim internautom.
W gorączce przedświątecznych zakupów kupujący często kierują się impulsem. W efekcie nie tylko znacznie przepłacają, ale – co gorsza – wybierają niewłaściwy produkt lub miejsce zakupu. Zespołowi Skapiec.pl zależy na tym, by świąteczne zakupy były w tym roku dla wszystkich internautów czystą przyjemnością. Każdy zakup; dokonany świadomie, wygodnie i po rozsądnej cenie; twórcy Skąpca traktują jako swój osobisty sukces.
– Nas po prostu cieszy świadomość, że zaoszczędzamy kupującym czasu i nerwów i sprawiamy pośrednio, że wymarzony prezent dociera bezpiecznie do obdarowywanej osoby – zaznaczają twórcy serwisu, bracia Mariusz i Tomasz Janiszewscy.
Konkurs Epidemia Skąpstwa ma ułatwić im to zadanie. Na czym polega konkurs?
Do końca grudnia internauci zarejestrowani na Skąpcu będą mogli „zarażać skąpstwem” innych, wysyłając gronu znajomych zaproszenie (przy pomocy formularza dostępnego na stronie konkursowej). Można wysłać dowolną liczbę zaproszeń. Ich liczba nie decyduje bezpośrednio o wyniku konkursu. Zwyciężają te osoby, które uzbierają największą liczbą zaakceptowanych zaproszeń. Uczestnik konkursu, który zachęci do założenia konta na Skąpcu największą ilość znajomych, otrzyma nagrodę główną – notebooka Aristo Smart 600.
– Poprzez konkurs chcemy pokazać internautom, że zakupy w gąszczu ofert sklepów internetowych mogą być proste, bezpieczne i przyjemne. Mamy nadzieję, że dzięki Epidemii Skąpstwa dotrzemy do tysięcy kolejnych internautów, którym okażemy się pomocni w zakupowej gorączce – podkreśla Mariusz Janiszewski.
Konkurs rozpoczyna się 24 listopada i zakończy się 31 grudnia.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.