Agencja Filmowa MIRAŻ uruchomiła wortal internetowy poświęcony kinu domowemu FILMOPOLIS.pl.
W myśl zasady „Content is King” serwis stawia przede wszystkim na unikatową, niedostępną w innych miejscach treść. Nasi dziennikarze oglądają miesięcznie kilkadziesiąt filmów na DVD i Blu-ray. Czasami jest ich ponad sto – twierdzi redaktor naczelny serwisu Dariusz Wojtas. – Codziennie publikujemy po kilka recenzji, więc jest co czytać.
Na stronach portalu prezentowane są również testy wszelkiego rodzaju sprzętów audio i wideo związanych z kinem domowym, w tym wielu egzotycznych.
Miłośnicy kina domowego otrzymają tutaj również informacje o wszystkich cyfrowych zapowiedziach i premierach filmowych – na DVD i Blu-ray. Czytelnik znajdzie na FILMOPOLIS.pl bieżące wiadomości ze świata kina domowego, w tym także listy hitów, czyli najlepiej przedające się i najczęściej wypożyczane w Polsce filmy. Ponadto serwis wzbogacają wywiady i ciekawostki zza kulis produkcji filmowych.
Według zamierzeń twórców serwis ma również służyć prezentacji prywatnych kin domowych. Na początek, aby zachęcić internautów do nadsyłania swoich rozwiązań, FILMOPOLIS.pl prezentuje najciekawsze rozwiązania światowe, m.in. kino domowe za 6 milionów dolarów.
Serwis FILMOPOLIS.pl przygotowywany jest codziennie przez doświadczonych dziennikarzy miesięcznika DVD Reporter, ukazującego się od 13 lat pisma o kinie domowym.
www.filmopolis.pl
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.