Grupa Onet.pl uruchomiła nowy projekt www.przez-pokolenia.pl. Równolegle rozpoczął się konkurs promujący projekt „Historia z Myszką”.
Akcja www.przez-pokolenia.pl ma na celu budowanie i wzmacnianie więzi rodzinnych między pokoleniami i promowanie aktywnego wizerunku seniorów. Skierowana jest do szerokiej grupy odbiorców, zarówno młodzieży jak i ludzi starszych.
Użytkownicy www.przez-pokolenia.pl znajdą tu ofertę poradnikową, podzieloną na sekcje tematyczne m.in.: Jak to zrobić; Finanse z eurobankiem; Sekcja Akademia e-Seniora UPC czyli przewodnik po Internecie. Wszystkie informacje zaprezentowane zostały w prosty i czytelny sposób.
Równolegle ze startem akcji rusza konkurs „Historia z myszką”. Jego idea polega na zachęcaniu młodych ludzi, aby razem z rodzicami i dziadkami obejrzeli rodzinne zdjęcia, opisali ich historię i wysłali na www.przez-pokolenia. Do wygrania jest 130 nagród „nowej generacji dla starszej generacji” wśród nich laptopy, kursy komputerowe i podręczniki.
Partnerami akcji są: UPC Polska, eurobank, Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego (FRSI) oraz Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności (PAFW).
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.