Z początkiem roku 2009 opublikowana została finalna wersja nowego portalu jednego z najpopularniejszych polskich seriali – „M jak miłość”, zrealizowany przez firmę Media Ambassador.
Pierwsza wyraźna zmiana (zwłaszcza dla znających poprzednią wersję serwisu) rzucająca się od razu w oczy to odświeżony design witryny: zmiana w kierunku odcieni różu i czerwieni zbalansowanych bielą – zgodna z identyfikacją serialu – sprawiła, że portal stał się przejrzysty i wizualnie „lżejszy”.
Uproszczona została struktura serwisu, poprawiona ergonomia nawigacji i dostęp do materiałów. Nacisk położono na rozbudowę dwóch głównych części witryny: serialowej i społecznościowej, które skupiają spectrum informacji o serialu jak również są areną działań użytkowników należących do społeczności fanów M jak miłość. Projekt obejmował także import wszystkich materiałów z poprzedniej wersji serwisu.
Duży nacisk położono na implementację różnorodnych mechanizmów mających na celu scalanie użytkowników w społeczność. Witryna M jak miłość będzie serwisem prowadzącym działania społecznościowe, dającym internautom możliwość zakładania kont oraz zrzeszania się w grupy (np. fankluby danych aktorów), nawiązywania znajomości z innymi fanami, śledzenia bieżących zmian w serwisie, jak również swoich własnych akcji. Podejmowane przez członków społeczności aktywności takie, jak dodawanie komentarzy do artykułów i profili innych użytkowników, rozwiązywanie ankiet, quizów są punktowane i mogą być wymienione na gadżety do profilu: między innymi pakiety multimedialne, dzięki którym zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać własne filmiki, zdjęcia i muzykę.
Praktycznie każdy element pozwala odwiedzającym podjąć interakcję a wszystkie artykuły wyposażono w syntezator mowy by zagwarantować jak najszerszemu gronu odbiorców dostęp do treści (także osobom starszym, słabiej widzącym).
Na uwagę zasługuje ciekawa interaktywna aplikacja prezentująca drzewo „genealogiczne” serialu czyli koneksje pomiędzy głównymi bohaterami ułatwiające rozeznanie się w ich losach i wzajemnych powiązaniach.
Dla zarejestrowanych użytkowników dostępne będą także różne formy rozrywki, z których główne miejsce zajmuje – bitwa serialowa. Mechanizm bitwy pozwala użytkownikom zebranym w grupy na rzucanie wyzwań, oddawanie i odpieranie ataków. Pojedynki odbywają się na wiedzę o serialu i polegają na rozwiązywaniu quizów wymagających doskonałej znajomości bohaterów i wątków pojawiających się na przestrzeni kilku lat od rozpoczęcia emisji. Nagrodą za wygranie bitwy są odebrane drużynie przeciwnej punkty, które zwycięzcy dzielą między sobą.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.