Serwis małych i średnich przedsiębiorstw eGospodarka.pl rozpoczął współpracę z TMP/Hudson Global Resources. Dzięki nawiązanej współpracy na stronach serwisu eGospodarka.pl będzie co miesiąc ukazywał się jeden z najszerszych raportów na temat polskiego rynku pracy.
– Wynikami naszych badań dzielimy się z różnymi mediami. Job Index publikujemy m.in. w Gazecie Wyborczej i Rzeczpospolitej. Zdecydowaliśmy się również na współpracę z portalem eGospodarka prezentując na jego łamach Mapę Rynku Pracy, ponieważ to badanie jest dedykowane osobom poszukującym pracy, a publikacja w portalu pozwoli nam dotrzeć do większego grona odbiorców – mówi Urszula Czaplarska, Marketing Executive w TMP/Hudson Global Resources.
Mapa Rynku Pracy to comiesięczne opracowanie, które jest źródłem cennych i aktualnych wiadomości dla wszystkich osób poszukujących pracy. W raporcie ukazują się najnowsze dane dotyczące koniunktury na rynku pracy, jak również sytuacji w poszczególnych branżach oraz informacje o popycie na specjalistów z różnych dziedzin.
Mapa Rynku Pracy powstaje w oparciu o dodatek do Gazety Wyborczej poświęcony pracy (wydanie stołeczne i ogólnopolskie), będący ważnym forum komunikacji między pracodawcami i kandydatami. Innymi źródłami informacji dla raportu jest badanie ofert pracy publikowanych w największych portalach internetowych oraz wiadomości prasowych dotyczących sytuacji na polskim rynku zatrudnienia oraz stanu gospodarki.
eGospodarka.pl to pierwszy polski serwis internetowy, w którym Mapa Rynku Pracy będzie publikowana w całości.
– Mapa Rynku Pracy będzie dostępna bezpłatnie dla użytkowników serwisu eGospodarka.pl, pomagając im w poszukiwaniu pracy oraz właściwym wyborze drogi rozwoju zawodowego. Dzięki Mapie będzie można monitorować trendy na rynku pracy. Nasza współpraca z TMP/Hudson Global Resources przyczyni się do znacznego wzbogacenia oferty serwisu – mówi Beata Szkodzin, menadżer projektu eGospodarka.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.