W października 2003 r. portal finansowy Money.pl przeprowadził badania swoich użytkowników. Ich celem było lepsze poznanie internautów korzystających z serwisu finansowego i platformy transakcyjnej oraz zebranie ich opinii i ocen.
Co drugi z badanych ocenił portal jako „doskonały” lub „wyróżniający się” na tle konkurencji. Ponad połowa z badanych odwiedza portal codziennie, a 38% kilka razy w tygodniu. Jako powód dla którego użytkownicy wybierają Money.pl 62,6% badanych wskazało ciekawą i interesującą zawartość, 49% – przejrzysty i czytelny układ, a 39% – duży wybór produktów finansowych.
Z badań wynika, że typowy użytkownik Money.pl to mężczyzna (72%) w wieku 25-44 (66%), pochodzący z miasta powyżej 500 tys. osób (prawie 50%), posiadający wykształcenie wyższe (78%), pracujący w średniej lub dużej firmie (51%)
Typowy użytkownik Money.pl zarabia miesięcznie pomiędzy 2 tys. a 5 tys. zł netto (43%), a 18% powyżej 5 tys. zł i swój wolny przeznacza na podróże (54%), słuchanie muzyki (51%), czytanie książek (45%) lub uprawianie sportu (41%).
Badania zostały przeprowadzone w dniach 13 – 16 października 2003 r na próbie 1282 użytkowników Money.pl.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.