Wirtualna Polska uruchomiła nową wersję serwisu Zakupy.wp.pl. Konsoliduje on zarówno e-handlowe rozwiązania WP (min. Pasaż Handlowy – pasaz.wp.pl, salony firmowe – ws.pl), jak i podmioty nie związane z portalem, oferujące produkty i usługi poprzez Internet. Dzięki temu powstało centrum handlowe, oferujące ponad 600 tysięcy sztuk produktów z prostym i szybkim wyszukiwaniem, jasnym i obszernym, opatrzonym miniaturowymi fotografiami, opisem produktów oraz łatwością dokonywania transakcji on-line.
Zmiany objęły przede wszystkim sposób prezentacji towarów. Portal postawił na szybkość i skuteczność odnajdywania interesującego użytkownika produktu. Wśród 18 głównych kategorii „produktowych” siedem to tzw. kategorie specjalne (np. Muzyka, Książki, Film, Komputery) – z obszernymi danymi na temat aktualnych promocji, najciekawszych towarów, nowości
Najlepiej sprzedające się produkty poszczególnych kategorii prezentowane są także jako aktualizowane na bieżąco bestsellery. Dodatkowym ułatwieniem w przeglądzie oferty serwisu są specjalne zakładki, dzięki którym można bez kłopotu przejrzeć najnowsze produkty kategorii (zakładka Nowości), towary przecenione (zakładka Przeceny), czy znajdujące się aktualnie w promocji (zakładka Promocje). Belki nawigacyjne złożone z liter alfabetu oraz gwarancja przeglądania produktów po zadanych kategoriach (producent, autor, nośnik itp.) w zdecydowanym stopniu ułatwiają użytkownikom dotarcie do pożądanych towarów.
W chwili obecnej z portalem współpracuje ponad 150 partnerów, którzy wykorzystują jedno z trzech rozwiązań e-commerce: standardowe rozwiązanie sklepowe (store builder), salon firmowy, podłączanie (afiliacja) sklepów do serwisu zakupy.wp.pl.
Wpisy promowane
- Pozycjonowanie sklepu internetowego – ile to kosztuje?Prowadzisz sklep online, ale obecne obroty nie są dla Ciebie zadowalające? W wyszukiwarce plasujesz się dopiero na 3., 6. czy ...
- Szkolenia ISO – od wymagań do przewagi rynkowej Twojej organizacjiRosnąca presja regulacyjna, oczekiwania klientów oraz potrzeba budowania przewagi konkurencyjnej sprawiają, że szkolenia ISO wchodzą na stałe do strategii rozwojowych ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!