Rusza WP brand studio
WP brand studio, wewnętrzna agencja content marketingowa w strukturach GWP ma wspierać marketerów w realizacji ich strategii komunikacji, w oparciu o content marketing i reklamę natywną.
WP brand studio, wewnętrzna agencja content marketingowa w strukturach GWP ma wspierać marketerów w realizacji ich strategii komunikacji, w oparciu o content marketing i reklamę natywną.
8 lipca startuje nowa odsłona kampanii wizerunkowej Wirtualnej Polski – #dzjejesiewpolsce. Realizowane do września działania reklamowe koncentrować się będą m.in. wokół zmagań polskich sportowców w Rio de Janeiro podczas Letnich Igrzysk Olimpijskich, Światowych Dni Młodzieży, wyborów prezydenckich w Stanach Zjednoczonych i innych, znaczących wydarzeń mających wpływ na naszą codzienność.
Grupa Wirtualna Polska za kwotę 22 mln zł przejęła 75 proc. udziałów nocowanie.pl, serwisu pośrednictwa noclegowego, który odwiedza w ciągu miesiąca ponad 2 mln użytkowników.
Grupa Wirtualna Polska połączyła swoje kluczowe serwisy sportowe i przedstawiła nowe SportoweFakty.pl – kompleksowy serwis informacyjny z nowoczesnym wyglądem i dostosowaniem do urządzeń mobilnych.
Pomimo ogromnej popularności sieci społecznościowych e-mail wciąż pozostaje najpopularniejszą formą kontaktu ze znajomymi – takie są wnioski z badania przeprowadzonego przez IIBR na zlecenie Wirtualnej Polski.
Grupa Wirtualna Polska do swoich serwisów sportowych dołącza kolejny – SportoweFakty.pl, specjalizujący się w takich dyscyplinach jak żużel, koszykówka, piłka ręczna, siatkówka i tenis.
Bloog.pl, jedna z najważniejszych platform blogowych w polskiej sieci, przeszedł przemianę. Serwis został przebudowany i uproszczony; dostosowano go m.in. do różnych rodzajów urządzeń mobilnych. Ma nową grafikę i funkcje.