Wirtualna Polska

Rusza WP brand studio

WP brand studio, wewnętrzna agencja content marketingowa w strukturach GWP ma wspierać marketerów w realizacji ich strategii komunikacji, w oparciu o content marketing i reklamę natywną.

Rusza kampania wizerunkowa WP

8 lipca startuje nowa odsłona kampanii wizerunkowej Wirtualnej Polski – #dzjejesiewpolsce. Realizowane do września działania reklamowe koncentrować się będą m.in. wokół zmagań polskich sportowców w Rio de Janeiro podczas Letnich Igrzysk Olimpijskich, Światowych Dni Młodzieży, wyborów prezydenckich w Stanach Zjednoczonych i innych, znaczących wydarzeń mających wpływ na naszą codzienność.

Grupa WP przejmuje nocowanie.pl

Grupa Wirtualna Polska za kwotę 22 mln zł przejęła 75 proc. udziałów nocowanie.pl, serwisu pośrednictwa noclegowego, który odwiedza w ciągu miesiąca ponad 2 mln użytkowników. 

Nowe SportoweFakty w WP

Grupa Wirtualna Polska połączyła swoje kluczowe serwisy sportowe i przedstawiła nowe SportoweFakty.pl – kompleksowy serwis informacyjny z nowoczesnym wyglądem i dostosowaniem do urządzeń mobilnych.

Grupa Wirtualna Polska przejmuje SportoweFakty.pl

Grupa Wirtualna Polska do swoich serwisów sportowych dołącza kolejny – SportoweFakty.pl, specjalizujący się w takich dyscyplinach jak żużel, koszykówka, piłka ręczna, siatkówka i tenis.

Wirtualna Polska odświeża Bloog.pl

Bloog.pl, jedna z najważniejszych platform blogowych w polskiej sieci, przeszedł przemianę. Serwis został przebudowany i uproszczony; dostosowano go m.in. do różnych rodzajów urządzeń mobilnych. Ma nową grafikę i funkcje.

Przewiń do góry