Ruch, dynamika, synchronizacja – technicznie perfekcyjne Audi już w Polsce. Ruszyła druga odsłona kampanii wspierającej pojawienie się najnowszego modelu Q5 na naszym rynku. Za pomysł, koncepcję i nadzór nad projektem odpowiada Agencja Reklamowa Zero,2 Inżynieria Marki. Ogólnopolska kampania komunikuje nowe auto w popularnych stacjach telewizyjnych i prasie.
Najnowsza kampania startuje z adaptowanym na potrzeby naszego rynku filmem reklamowym i emisjami w prasie. Jest to kolejny krok naszych działań dla marki Audi. Efektem pierwszych działań były m.in. akcja outdoorowa z wielkoformatowymi siatkami widocznymi w większych miastach Polski – komentuje Przemysław Jasielski, creative director agencji Zero,2.
Agencja Zero,2 Inżynieria Marki na potrzeby akcji przygotowała wsparcie ATL-owe – adaptację filmu reklamowego, oraz kampanię prasową w poczytnych tytułach, zarówno w prasie codziennej (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita), jak i w periodykach (Newsweek, Playboy, Gala, Viva!, National Geographic, Przekrój, Forum, Forbes).
Pierwszym etapem promocji marki Audi Q5 był pokaz w Fortecy Kręglickich, a oficjalna prezentacja miała miejsce podczas Gali Teresy Rosati w Auli Głównej Politechniki Warszawskiej w październiku 2008 roku.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.