Pierwszy polski portal obronny Broń.pl intensyfikuje działania reklamowe w Internecie oraz mediach tradycyjnych. Obecnie trwa kampania pistoletu Kolter RMG, która swoim zasięgiem objęła między innymi główne serwisy internetowe oraz witryny tematyczne.
Kampania reklamowa pistoletu Kolter RMG, która objęła swoim zasięgiem także prasę ma charakter informacyjno-wizerunkowy. Głównym celem trwającej obecnie kampanii jest zainteresowanie użytkowników artykułami związanymi z obronnością, a pistolet Kolter RMG jest pierwszym reklamowanym produktem. Celem drugorzędnym prowadzonej kampanii jest zwrócenie uwagi na skuteczność oraz niezawodność pistoletu Kolter RMG.
Kampania została przygotowana w oparciu o badania oraz ankiety prowadzone przez Broń.pl. Według 73% ankietowany użytkowników portalu Broń.pl najskuteczniejszym narzędziem służącym do obrony jest pistolet gazowy, a najlepszym środkiem – gaz pieprzowy.
W pierwszym etapie kampanii wykorzystane zostaną przede wszystkim billboardy oraz standardowe formy reklamy, które zamieszczone zostaną w największych portalach internetowych, w tym Wirtualnej Polsce. Drugi etap kampanii będzie miała charakter czysto informacyjny, gdzie wykorzystane będą bardziej wyraziste formy reklamy, takie jak Interstitials czy Pop-ups, zachęcające do zapoznania się z pistoletem Kolter RMG. Kampanie prowadzona jest pod hasłem: „Pistolet Kolter RMG to pewna i skuteczna obrona” – mówi detektyw Krzysztof Rutkowski, który wziął udział w kampanii.
Zasięg kampanii został przygotowany w oparciu o nową usługę sieci AdNet – GRP Net, której największą zaletą jest duży zasięg oraz możliwość szybkiej jego budowy. W skład powierzchni reklamowej GRP Net wchodzi ponad 6 000 polskich serwisów.
Na potrzeby kampanii reklamowej została stworzona strona http://www.rutkowski.bron.pl, gdzie użytkownik może dokładnie poznać produkt oraz dokonać bezpośredniego zakupu. Kampanię wspiera także wdrożony na potrzeby portalu Broń.pl program lojalnościowy pod nazwa Klub Broń.pl. W pierwszej fazie elementem wspierającym kampanię był eMailing rozesłany do kilku tysięcy użytkowników. Kampania realizowana jest również w prasie.
Kreacja kampanii przygotowana we współpracy z Grupą AMP Media oparta jest na pokazaniu zarówno właściwości pistoletu, jak i tego, co może dać pistolet Kolter RMG, czyli skuteczną i pewną obronę. Za całość działań dla portalu Broń.pl odpowiedzialna jest agencja interaktywna AMP Media.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.