Agencja K2 Internet powiększa i reorganizuje zarząd oraz uruchamia program opcyjny dla swoich pracowników. Jest to już ostatni krok w ramach przygotowań do realizacji nowej strategii rozwoju agencji.
W ostatnich dniach października b.r. ukonstytuował się nowy zarząd agencji K2 Internet. W skład zarządu, dotychczas obejmującego Prezesa Michała Lacha i Wiceprezesa Janusza Żebrowskiego, obecnie wchodzą trzy osoby:
Janusz Żebrowski – Prezes zarządu
(w agencji od maja 2000, dotychczas wiceprezes odpowiedzialny za rozwój korporacyjny, zarządzanie finansami oraz współpracę strategiczną z klientami z branż finansowych i B2B);
Michał Lach – Wiceprezes odpowiedzialny za rozwój agencji i strategie e-marketingowe
(założyciel agencji, dotychczas prezes zarządu);
Tomasz Tomczyk – członek zarządu odpowiedzialny za obsługę klientów
(w agencji od grudnia 2002, dotychczas dyrektor obsługi klienta).
Zmiany w zarządzie K2 Internet są ukoronowaniem przeprowadzanej od kilku miesięcy reorganizacji agencji, która przygotowuje się do walki o przywództwo na rynku usług interaktywnych. Nowy skład i struktura zarządu umożliwią K2 zintensyfikowanie akwizycji nowych klientów przy jednoczesnym zapewnieniu najwyższego poziomu współpracy z obecnymi partnerami oraz wiarygodności i stabilności finansowej.
Równolegle ze zmianą zarządu akcjonariusze K2 Internet podjęli decyzję o udostępnieniu części posiadanych akcji na potrzeby programu opcyjnego dla pracowników agencji. Nowy Prezes K2 Internet, Janusz Żebrowski, komentuje: „To szalenie ważna decyzja. Opcje na akcje K2 zapewnią najwyższy poziom identyfikacji zespołu z firmą oraz motywacji do wspólnego dążenia do osiągnięcia postawionych celów”.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.