Rozpoczęła swoją działalność nowa agencja marketingu mobilnego o nazwie adMobile. Właścicielem adMobile jest Agencja Interaktywna Adv.pl.
Bazując na doświadczeniu Adv.pl, firmy od lat zajmującej się marketingiem interaktywnym, adMobile zapewnia skuteczne i efektywne rozwiązania, oparte na technologiach mobilnych. Zostało to docenione przez Komitet Integracji Europejskiej, przyznając firmie Medal Europejski za wysokie standardy świadczonych usług mobilnych. adMobile to również profesjonalne zaplecze prawne, dzięki któremu powstał pierwszy w Polsce Kodeks Marketingu Mobilnego, wyznaczający standardy działań agencji. adMobile dysponuje autorską infrastrukturą – platformą Mobilo, która pozwala organizować konkursy, loterie promocyjne, płatności przez SMS'a, badania opinii publicznej, sondy, głosowania oraz przeprowadzanie programów lojalnościowych.
– adMobile to nie tylko nowa agencja na polskim rynku, to również nowa jakość działań na rynku usług mobilnych, oparta na kompleksowej obsłudze. Dużą nadzieję pokładamy we współpracy z agencjami reklamowymi (BTL, full service), dając im dodatkowe narzędzia zwiększające skuteczność ich działań. Wierzymy, że łącząc naszą ofertę z ofertą agencji reklamowej, zwiększamy szanse na pozyskanie klienta. Oferowane przez adMobile rozwiązania, znajdują zastosowanie zarówno wśród producentów, usługodawców oraz firm handlowych.- mówi Rafał Dziedzic, Dyrektor Zarządzający adMobile.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.