W polskim Internecie działa już nowa wersja serwisu AllPay.pl służącego do obsługi płatności online pomiędzy osobami fizycznymi jak również oferującego możliwość przyjmowania płatności firmom i sklepom internetowym. Serwis został znacznie unowocześniony i rozbudowany.
AllPay.pl funkcjonuje w polskiej Sieci już od 2001 roku, poprzednio pod marką WebPay.pl. Nowy Allpay.pl zmienił szatę graficzną oraz został wzbogacony o wszystkie popularne kanały płatności dostępne w polskim Internecie: karty płatnicze (przy współpracy z Polcardem), Premium SMS (Mobiltek), systemu szybkich przelewów online „Płacę z Inteligo” (PKO BP) oraz Transfer (mBank/BRE Bank).
Allpay.pl staje się coraz popularniejszy w polskiej Sieci. Łączna wartość obrotu wykonanego przez klientów za pośrednictwem serwisu w miesiącu październiku przekroczyła 340,000 zł. Serwis współpracuje obecnie z systemami EasySHOP, osCommerce oraz z ponad 200 serwisami zewnętrznymi. AllPay.pl jako jedyne przedsięwzięcie tego typu w Polsce ubezpiecza transakcje swoich użytkowników na łączną kwotę 600.000 zł.
„Naszym celem jest jest rozwój i popularyzacja e-commerce – mówi Marcin Traple, dyrektor działu rozwoju serwisu AllPay.pl. Dzięki dynamicznemu rozwojowi serwisu oraz elastycznym podejściem do wymagań naszych klientów mamy nadzieję stać się wkrótce najlepszym tego typu serwisem zarówno w Polsce jak i Europie. Im większy zysk osiągną nasi klienci – tym więcej osiągniemy my – kierując się tym mottem pracujemy przez 24 godziny dziennie, 7 dni w tygodniu aby zapewnić jak najlepsze działanie serwisu.”
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.