Firma Lakron Polska uruchomiła nową witrynę www. Celem przebudowy serwisu była zmiana wizerunku firmy i umożliwienie nawiązywania bardziej interaktywnych kontaktów z Klientami.
Oprócz zmiany koncepcji graficznej i funkcjonalnej, w serwisie pojawiły się nowe sekcje tematyczne i nowe formy komunikacji z użytkownikami. Odwiedzający mogą zaprenumerować firmowy newsletter dostarczający użytecznych informacji związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej oraz przejrzeć aktualne parametry ekonomiczne w sekcji „BiznesInfo”.
W celu zapewnienia Klientom szybkiego kontaktu z firmą stworzono formularze zapytań ofertowych oraz prośby o kontakt („Oddzwonimy”, „Spotkajmy się”). Serwis ma być stale poszerzany o nowe narzędzia i rubryki tematyczne traktujące o zagadnieniach prawno-podatkowych.
„Chcemy, aby nasza strona internetowa była podstawowym kanałem komunikacji z klientami. W planach na rok 2002 położyliśmy szczególny nacisk na rozwój działalności internetowej wiedząc, że coraz więcej odbiorców naszych usług chce pozyskiwać informacje tą drogą.” – powiedziała Agnieszka Szwaj, Szef Zespołu Marketingu i Reklamy Lakron Polska.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.