mTRANSFER umożliwia posiadaczom rachunków eKONTO, mBIZNES KONTO oraz izzyKONTO realizowanie szybkich, bezpiecznych i wygodnych płatności za zakupy dokonywane w sklepach internetowych bez podawania numeru karty płatniczej, bezpośrednio ze stron www banku.
Klienci mBanku to aktualni lub potencjalni użytkownicy sklepów internetowych i to właśnie z myślą o nich przygotowany został produkt mTRANSFER. Popularność tej formy płatności za zakupy dokonane w Internecie świadczy o jej wygodzie, bezpieczeństwie i przydatności – mówi Piotr Gawron Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej BRE Banku SA, odpowiedzialny za mBank. Proces kupna za pośrednictwem mTRANSFERu w sklepie internetowym rozpoczyna się od kliknięcia na specjalnie przygotowany link, który przekieruje Klienta do części transakcyjnej mBanku.
Operacja pozwala na wykonanie przelewu z rachunku w mBanku na rachunek firmy będącej właścicielem serwisu, bez konieczności wykonywania jakichkolwiek innych działań, takich jak uzupełnianie danych dotyczących numeru rachunku odbiorcy, kwoty przelewu, itp.
Wykonywanie operacji bankowych przy wykorzystaniu usługi mTRANSFER jest całkowicie bezpieczne. Hasło i identyfikator przekazywane są przez Klientów do mBanku przez Internet w formie zaszyfrowanej, przy użyciu protokołu SSL ze 128 bitowym kluczem szyfrującym, a hasła jednorazowe podawane przy zatwierdzaniu przelewu – gwarantują pełne bezpieczeństwo dokonywanych transakcji. mTRANSFER w ofercie mBanku jest już drugą usługą do płatności w Internecie po eKARCIE. Dzięki dwóm niezależnym formom transakcyjnym Klienci mogą decydować, którą wybrać: przelew z rachunku czy też przelew z karty.
http://www.mbank.com.pl/oferta/mtransfer/index.html
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.