Komunikator Tlen.pl będzie w sezonie zimowym 2003/04 wyłącznym partnerem internetowym Polskiego Związku Snowboardu. W wyniku umowy zawartej pomiędzy o2.pl sp z o.o., operatorem komunikatora Tlen.pl, a Polskim Związkiem Snowboardu, Tlen.pl uzyskał tytuł oficjalnego Komunikatora zawodów snowboardowych Nokia PZS, oraz możliwość ekspozycji w czasie ich trwania logotypów akcji społecznej „Dotleniaj Się”. W kalendarzu wspólnych imprez zaplanowane zostały między innymi takie wydarzenia sportowe jak; Puchar Europy FIS, Puchar Polski oraz Międzynarodowe Mistrzostwa Polski.
Współpraca z Polskim Związkiem Snowboardu jest jednym z elementów ruszającej od grudnia 2003 ogólnopolskiej akcji społecznej „Dotleniaj Się”. Pierwszym etapem programu będzie kampania na rzecz promowania aktywnego ruchu i zdrowego stylu zycia, która ma na celu wykreowanie nie tylko wśród użytkowników internetu, mody na „dotlenianie się”, czyli prowadzenie zdrowego stylu życia.
Ambasadorami programu „Dotleniaj się”, którzy swoim autorytetem będą wspierali akcję, są znani sportowcy, oraz cenione osobistości ze świata medycyny. Akcji będzie towarzyszyła wizualizacja logotypów „Dotleniaj się” w największych ośrodkach narciarskich w Polsce, w czasie rozgrywania imprez sportowych na polskich stokach oraz kampania promocyjna w internecie i w prasie.
Z komunikatora korzysta około 550.000 użytkowników.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.