Agencja OS3 multimedia nawiązała partnerską współpracę z domem mediowym VALUE MEDIA . Nawiązanie współpracy jest owocem konsekwentnej realizacji strategii biznesowej przyjętej przez agencję OS3 multimedia, mającej na celu rozbudowę kompetencji także na rynku offline oraz realizację efektywnych i zintegrowanych kampanii komunikacyjnych.
„Przyszłością komunikacji zintegrowanej jest posiadanie kompetencji we wszystkich jej obszarach tak, by skutecznie wykorzystywać sprzedażowe atrybuty, jakie niesie za sobą Internet. Szczególną uwagę zwracamy na wykorzystanie konwergencji mediów i zamian w zachowaniach konsumentów. Planując i realizując nasze kampanie, jeszcze lepiej do nich dotrzemy i zaangażujemy ich w świat marek” – powiedział Tomasz Pruszczyński, Prezes Zarządu OS3 multimedia.
Współpraca dotyczyć będzie wspólnej oferty handlowej, rozwoju badań rynkowych, pełnej wymiany doświadczeń rynkowych oraz realizacji kampanii marketingu zintegrowanego dla klientów obu spółek. Budowanie struktur wewnętrznych nie dałoby już takiej elastyczności, kompetencji i szybkości działania w dynamicznym świecie zmieniających się marek. Współpraca z partnerem biznesowym jest szansą na jeszcze większe bogactwo wiedzy i doświadczeń z rynku.
„Wybór agencji interaktywnej OS3, był dla nas procesem naturalnym. Od dawna obserwowaliśmy strategię agencji oraz rozwój rynku interactive. Chcemy być jego częścią mając takiego partnera u boku. Uważamy, że znakomicie uzupełniamy nasze kompetencje, osiągając efekt pełnej synergii”. – dodał Maciej Hutyra, Prezes Zarządu domu mediowego.
Poszerzenie kompetencji obu spółek nastąpi poprzez wspólne działania synergiczne.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.