Komunikator Tlen.pl wprowadził usługę wideokonferencji. Usługa umożliwia użytkownikom prowadzenie rozmów wideo. Dzięki uzyskaniu wysokiej kompresji obrazu, wideokonferencja w Komunikatorze Tlen.pl (wersja 4.50) stała się dostępna zarówno dla posiadaczy zwykłych modemów, jak i szybkich łącz. Użytkownik może dostosować do przepustowości swojego łącza jakość obrazu oraz ilość przesyłanych klatek na sekundę. Możliwe jest jednoczesne przesyłanie obrazu do kilku osób.
„Wprowadzenie transmisji wideo w Komunikatorze Tlen.pl to znaczący krok w rozwoju programu. Coraz bardziej popularny dostęp do internetu, umiarkowane ceny kamer oraz duży stopień kompresji obrazu, pozwalający prowadzić rozmowy już przez zwykły modem, zapowiadają dużą popularność tej usługi wśród internautów. Mamy już pierwsze jaskółki tej popularności – entuzjazm pierwszych użytkowników.” – mówi Krzysztof Sierota, szef projektu. Twórcy Komunikatora Tlen.pl zapowiadają jednocześnie, iż wkrótce, w Portalu o2.pl i Komunikatorze Tlen.pl pojawi się szereg nowych usług wykorzystujących nową technologię transmisji obrazu wideo.
Każdego miesiąca z Komunikatora Tlen.pl korzysta ponad 550 tys. użytkowników.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.