Pomaton EMI podjął decyzję o współpracy z agencją adMobile, w ramach promocji nowej płyty Blue Cafe. Przedsięwzięcie oparte zostało na konkursie SMSowym. Na potrzeby promocji stworzony został również internetowy Klub Blue Cafe skupiający fanów zespołu.
Promocja rozpoczęła się 04 grudnia i trwać będzie do 31 marca. Do wygrania w konkursie jest 3000 niedostępnych na rynku singli oraz wykwintna kolacja dla pięciu osób z zespołem. Na potrzeby przedsięwzięcia stworzony został również Klub Blue Cafe – pierwsza oficjalna strona w sieci Internet skupiająca fanów zespołu. Na wszystkich Klubowiczów czekają liczne nagrody i upominki od zespołu.
– Zdecydowaliśmy się na wsparcie promocji nowej płyty Blue Cafe „demi-sec” kampanią SMSową. Dzięki temu docieramy do coraz szerszej publiczności, budując jednocześnie ich lojalność. Nowatorskim wsparciem promocji płyty jest Klub Blue Cafe, pierwsza oficjalna strona gromadząca wielbicieli zespołu, którą mamy nadzieję rozwijać wraz z pozostałymi działaniami promocyjnymi.- mówi Paweł Walicki, Senior Product Manager.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.