Blog firmowy GoldenSubmarine to nie tylko zapis codziennej pracy i czasu spędzonego po godzinach pracowników agencji – programistów, grafików czy też opiekunów klientów. To również baza wiedzy dla klientów agencji oraz wszystkich zainteresowanych marketingiem interaktywnym.
Na blogu znajdziemy oprócz działu „Co nowego” – sekcje „Case study”, a w niej analizę zrealizowanych projektów, „Dla mediów”, „Opinie” czy też, „Rynek”. Autorami bloga są pracownicy agencji GoldenSubmarine. W jego tworzenie szczególnie zaangażowani są: Grzegorz Krzemień, wiceprezes agencji, Marta Krysik, dyrektor zarządzający, Marcin Gruca, członek zarządu odpowiedzialny za dział realizacji oraz Ewelina Gierlich, copywriter.
– Stworzenie firmowego bloga było naturalną koleją rzeczy. Agencja, która rekomenduje swoim klientom wykorzystywanie w biznesie najnowszych narzędzi komunikacji internetowej, sama powinna również ich używać – mówi Grzegorz Krzemień, wiceprezes agencji GoldenSubmarine.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.