Serwis Czat.onet.pl otrzymał nowe możliwości i nowy interfejs. Ruszyła również pierwsza odsłona akcji wizerunkowej serwisu pod hasłem „Inny wymiar czatowania. Tu rozmowa jest tylko pretekstem…”, która pokazuje dlaczego Czat staje się osobistym narzędziem nowoczesnej komunikacji.
Serwis Czat.onet.pl wyszedł naprzeciw oczekiwaniom użytkowników i dał im możliwość osadzenia Czata na własnych stronach internetowych, dzięki czemu staje się on osobistym narzędziem komunikacji.
Czat.onet.pl udostępnił swoim użytkownikom nowe funkcjonalności, które pozwolą im dostosować Czat do własnych potrzeb – można go spersonalizować tworząc własną wizytówkę, w której użytkownik może opisać siebie, swoje zainteresowania i pasje. Tak stworzona wizytówka pozwoli łatwiej znaleźć osoby o podobnych poglądach, zainteresowaniach czy hobby. Kolejnym krokiem w stronę personalizacji Czata są specjalne narzędzia, które pozwalają na zmianę wyglądu serwisu.
Innym udogodnieniem dla użytkowników, jest możliwość zostawiania wiadomości off-line w momencie, kiedy nie chcą tracić kontaktu z tymi, z którymi lubią czatować.
Dzięki nowej technologii, można niezawodnie korzystać z Czata na wszystkich przeglądarkach.
Aby każdy mógł kontrolować swoje poczynania, stworzono dział „Statystyki”, pozwalający sprawdzić ile czasu użytkownik spędza na czacie, jak długo istnieje założony przez niego pokój lub ile osób go odwiedza.
Wprowadzenie możliwości personalizacji Czata oraz pokazanie indywidualizmu czatujących osób, zbiega się z wprowadzeniem systemu rankingów najbardziej aktywnych użytkowników. Każda, aktywność, która rozwinie społeczność czata, spowoduje wzrost jego pozycji w rankingu.
Czat.onet.pl powstał w 1999 roku. Z najnowszych danych wynika (Megapanel-grudzień 2008), że miesięcznie odnotowuje prawie 6 milionów odsłon, a korzysta z niego ponad 400 tysięcy osób.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.