Przy wsparciu Neuroadventures – działającemu w ramach Onetu inkubatorowi nowych przedsięwzięć – trójka młodych ludzi uruchomiła serwis Wyczaj.to, w którym co tydzień wypłacane są nagrody pieniężne za ciekawe internetowe znaleziska.
Wyczaj.to co tydzień wypłaca użytkownikom nagrody pieniężne za najgorętsze wyczajenia. – Kiedy zaczynaliśmy pracę nad nowym serwisem, funkcjonującym w oparciu o ciekawe sieciowe znaleziska zastanawialiśmy się nad tym, jako możemy się odróżnić od innych tego typu stron. Wpadliśmy na pomysł, że będziemy nagradzać użytkowników finansowo za najciekawsze propozycje – mówi Janek, 21 letni student architektury z Warszawy, jeden z twórców serwisu. Wyczajenia to nic innego jak znalezione w sieci ciekawe materiały w formie linków do artykułów, filmów, zdjęć itp.
– Projekt trafił do realizacji w Neuroadventures, który działa jak inkubator nowych przedsięwzięć internetowych. Wspólnie wymyśliliśmy nazwę serwisu i całą terminologię opartą o słowo „wyczaj” no i po kilku miesiącach pracy, serwis znalazł się w sieci. Adresujemy go przede wszystkim do młodych, najbardziej aktywnych internautów, którzy najczęściej szukają okazji do zdobycia dodatkowych pieniędzy. Okazało się, że ten pomysł działa – dodaje Ewa studiująca w Krakowie stosunki międzynarodowe.
Cały serwis opiera się wokół temperatury, która definiuje „popularność” materiału wśród użytkowników. Temperaturę podgrzewają głosy użytkowników i ich odsłony. – Wyczaj.to to doskonały serwis dla wszystkich, którzy sami nie mają czasu na bardzo wnikliwe przeglądanie Internetu. U nas zawsze znajdą linki do tego co aktualnie najpopularniejsze w sieci. Z drugiej strony unikalne jest to, że zachęcamy do aktywności w serwisie, wypłacając kilkuset złotowe nagrody – kwota nie do pogardzenia ludzi w naszym wieku :-) – podsumowuje najmłodsza z całej trójki Magda, licealistka z Warszawy.
Wyczaj.to uruchomiono testowo pod koniec stycznia br. Już w fazie testów zarejestrowało się kilka tysięcy użytkowników.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.