Prezentacja oferty spod marki Gatta, mnóstwo zdjęć, wiele treści i praktycznych porad – to nowa witryna Gatta zrealizowana przez MakoLab S.A.
Nowy serwis WWW to odpowiedź na szybko powiększającą się rodzinę produktów marki Gatta. Przy tak urozmaiconej ofercie, przejrzysta forma prezentacji i łatwa do opanowania nawigacja determinują wygląd i układ serwisu.
„Nowa witryna jest skierowana przede wszystkim do kobiet. Podstawowy produkt naszej firmy jakim są rajstopy wymaga wyjątkowej formy prezentacji. Naszym celem jest aby klientka na podstawie zdjęć, opisów produktów oraz porad współpracujących z nami gwiazd, mogła dokonać indywidualnego wyboru” – mówi manager marketingu marki Gatta z firmy Ferax Sp. z o.o – Małgorzata Barton.
Zacieśnianiu więzi z klientkami służy wiele nowych funkcjonalności i elementów strony. Najnowsze trendy w modzie komentuje specjalnie dla Gatty Joanna Horodyńska – znana polska stylistka. Ambasador marki Gatta – Justyna Steczkowska prezentuje swoją autorską kolekcję zdjęć. W serwisie klientki znajdą również wiele praktycznych porad.
„Witryna Gatty zarówno od strony komunikacyjnej jak i technologicznej ma zdecydowanie rozwojowy charakter. Współpraca z uznanymi autorytetami z obszaru show-biznesu i wiele elementów interakcji z Klientkami służą budowaniu długofalowych relacji. W tym celu strona będzie na bieżąco uaktualniana o filmy video, galerie zdjęć i praktyczne porady –Michał Hertel, dyrektor marketingu MakoLab S.A.
Serwis promuje najnowszą kolekcję wiosna-lato 2009. Serwis wykorzystuje autorski system CMS i jest wykonany w oparciu o technologię ASP.NET firmy Microsoft. Wykorzystuje również technologie AJAX-owe.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.