Galeria vide.pl uruchomił program partnerski. Cechą, która wyróżnia go na tle innych, jest możliwość uczestnictwa w nim osób fizycznych. Program bazuje na cookies o ważności 12 miesięcy, co umożliwia wyższy poziom zarobków serwisom biorącym w nim udział.
Program partnerski Vide.pl posiada atrakcyjny system prowizyjny. Wraz ze wzrostem obrotów wzrasta zysk dla partnera, sięgając nawet do 10% wartości produktu. Ponadto, dzięki zastosowaniu zależności typu „ojciec-syn”, partner, który pozyska kolejny serwis WWW realizujący obrót, otrzymuje z tego tytułu dodatkowy przychód. Taka zależność pozwala największym zewnętrznym serwisom czerpać dodatkowe korzyści z pozyskania do programu mniejszych stron WWW. To Vide.pl z części swojego zysku nagradza partnerów o statusie „ojciec”. Takie rozwiązanie ma ściśle motywujący charakter.
Galeria internetowa Vide.pl, w ramach dalszej rozbudowy, planuje kolejne zmiany. Za dwa miesiące, na początku lutego 2004 wdrożony zostanie moduł służący do dobierania odpowiednich ram dla oferowanych reprodukcji i passepartout. Stałe prace nad rozwijaniem jednolitej kategoryzacji reprodukcji (nad którą, od początku, sprawuje pieczę historyk sztuki) oraz infolinia galerii Vide.pl stanowią natomiast narzędzie pracy dla dekoratorów i projektantów.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.