Lafarge Nida Gips, jeden z największych producentów płyt gipsowo-kartonowych na polskim rynku wdrożył rozwiązanie informatyczne usprawniające komunikację z obsługującymi firmę operatorami logistycznymi – platformę AX4 firmy AXIT. Rozwiązanie AX4 redukuje czas obsługi zlecenia spedycyjnego o 80%. „Aby zastosować to rozwiązanie, od naszych spedytorów wymagaliśmy jedynie dostępu do internetu i posiadania przeglądarki internetowej. Komunikacja pomiędzy Lafarge a operatorami logistycznymi odbywa się za pośrednictwem udostępnianej aplikacji internetowej. Nie ma zatem także znaczenia, jaki i czy w ogóle posiadają oni system informatyczny.” – mówi Jacek Tarkowski Dyrektor Pionu Obsługi Klientów i Logistyki w Lafarge Nida Gips.
Dzięki temu rozwiązaniu proces dostaw w firmie Lafarge uległ znacznemu usprawnieniu, a przez to stał się znacznie tańszy. Jest to pierwsze w Polsce wdrożenie rozwiązania logistycznego AX4. Od wielu lat w Europie z rozwiązań AX4 korzystają m.in. BASF, BMW, Schenker Stinnes Logistics, DHL, Wincanton, Pierburg, Uni-Data, Schmitz Cargobull, Fiege, GEFCO, M&M.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.