Specjalistyczny sklep internetowy lazienki24.pl oferujący płytki i ceramikę sanitarną obniżył ceny. Według danych z porównywarek cen sklep posiada obecnie najniższe na rynku ceny dla większości produktów w ofercie.
Ceny asortymentu zostały obniżone średnio o 5 procent. W przypadku sklepu internetowego, który z definicji utrzymuje niskie marże (ceny w lazienki24.pl są niższe o ok. 30 procent niż w tradycyjnych sklepach) tak radykalne obniżenie cen jest możliwe dzięki dobrze zorganizowanej logistyce i braku kosztów powierzchni handlowej.
Jak wynika z badania zachowań klientów sklepów internetowych „Raport e-konsumenci” przeprowadzonego w ubiegłym roku m.in. przez Puls Biznesu i Digitas.pl dla 76% badanych głównym czynnikiem wpływającym na wybór sklepu internetowego jest cena towarów. W czasie gdy Polacy coraz skrupulatniej przyglądają się wydawanym środkom, niska cena nabiera jeszcze większego znaczenia niż dotychczas.
Właśnie z tego względu sklep internetowy lazienki24.pl obniżył ceny produktów firm Tubądzin i Paradyż oraz część asortymentu firmy Opoczno, proponując ceny niższe o ponad 30% od cen w sklepach stacjonarnych.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.