Serwis Reporter.pl uruchomił ranking dostawców usług internetowych, popularnie nazywanych providerami. Każdy Internauta może oceniać, komentować i dzielić się z innymi osobami swoimi opiniami o jakości usług świadczonych przez poszczególne firmy. W pierwszej kolejności w rankingu znaleźli się najwięksi dostawcy Internetu, w miarę upływu czasu i rosnącej ilości opinii dodawani będą kolejni, mniejsi usługodawcy.
– Większość osób podejmując jakąkolwiek decyzję pyta o zdanie swoich znajomych lub przyjaciół. To naturalny odruch, bo nikt nie lubi tracić czasu i pieniędzy kupując usługi i produkty bez wcześniejszego zapoznania się z nimi czy przetestowania ich. Ranking ma za zadanie wspomóc wybór. Nie znaczy to oczywiście, że trzeba mu bezwzględnie ufać. Ma to być tylko jeden ze sposobów na poznanie opinii innych. Ostateczna decyzja zawsze zależy od klienta i jego indywidualnych potrzeb. – mówi Dariusz Majgier, wydawca serwisu Reporter.pl.
Ranking tworzony jest na podstawie średniej ilości punktów przyznanych przez głosujących. Każdy recenzent może przyznać firmie od 0 do 10 punktów (najlepsza ocena). Recenzje nadzorowane są przez osoby z serwisu Reporter.pl, więc wszelkie próby wielokrotnego głosowania czy oszustw są eliminowane. Ma to zapobiec celowemu podbijaniu lub zaniżaniu pozycji w rankingach.
Reporter.pl uruchomił wcześniej ranking programów FTP i ranking darmowych kont e-mail, które cieszą się dużą popularnością. Darmowe konta w ciągu kilku dni ocenione zostały ponad 120 razy. Na podstawie opinii wielu innych Internautów można wyrobić sobie zdanie na temat usługi i szybciej dokonać trafnego wyboru – stąd tak duże zainteresowanie rankingami.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.