Po zmianie layoutu, uruchomieniu wydań lokalnych i rekordzie odwiedzalności przyszedł czas na zmianę nazwy. Od marca e-lama.pl przyjęła nazwę Studente.pl.
– Zależy nam na budowaniu spójnej studenckiej marki, rozpoznawalnej w całym kraju, stąd decyzja o zmianie nazwy. W listopadzie uruchomiliśmy działy redakcyjne w kolejnych akademickich miastach i zmiana nazwy podyktowana jest głównie skuteczniejszą walką o nowych użytkowników z tych rejonów – tłumaczy Michał Kuzborski, redaktor naczelny portalu.
Przebudowa portalu objęła nie tylko zmianę layoutu i wprowadzenie wydań z Warszawy, Poznania, Katowic i Trójmiasta (wersje z Wrocławia i Krakowa działały wcześniej). Przeorganizowana została struktura działów z artykułami, rozbudowany serwis z ogłoszeniami pracy, a nowością jest serwis z ogłoszeniami wynajmu stancji.
– Naszą wizytówką są artykuły, nowe działy redakcyjne prezentują je w bardziej przejrzysty sposób, a ich tematyka ma bardziej ogólnopolski charakter – mówi Piotrek Kulik, kierownik projektu z firmy Lama Media, wydawcy Studente.pl.
Zmiana nazwy z e-lama.pl na Studente.pl to symboliczny początek nowego rozdziału w historii portalu.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.