Aukcje wspak to nowy model licytacji, w którym produkty mogą uzyskać wartości ujemne. Oznacza to, że w takich przypadkach serwis dopłaci zwycięzcom za zakup przedmiotu.
Fruli.pl to serwis aukcyjny, prowadzący aukcje w modelu all-pay. Z początkiem kwietnia, jako pierwszy w Polsce, serwis uruchomił nowy model aukcji – wspak. Jak one działają? Licytacje w aukcjach wspak zaczynają się od niskich kwot, stanowiących równowartość ok. 1/10 ceny rynkowej licytowanego przedmiotu. Każde zalicytowanie obniża wartość przedmiotu o 8 groszy i wydłuża czas aukcji o 10 sekund. Kiedy cena licytowanego przedmiotu spadnie poniżej 0 zł, licytacja trwa nadal, a cena osiąga wartości ujemne. Aukcja kończy się z chwilą, gdy zegar licytacji wskaże 00:00:00 – tzn. nikt więcej nie będzie chciał obniżyć ceny. Tak samo jak aukcje klasyczne, licytacje wspak na Fruli.pl trwać będą od godz. 8.00 do 24.00 lub całodobowo.
W przypadkach, kiedy licytacja zakończy się z ceną ujemną, zwycięzca zapłaci za produkt symboliczną złotówkę (1 zł + 22 proc. VAT), natomiast dodatkowo serwis Fruli.pl na konto tej osoby wypłaci we frutkach (frutki służą do prowadzenia licytacji) ekwiwalent całej ceny ujemnej. Innymi słowy – w tym przypadku serwis dopłaca zwycięzcy do licytacji. Na aukcjach wspak licytowane będą wyłącznie produkty nowe z gwarancją producenta. Więcej informacji o nowym modelu aukcji można znaleźć na serwisie Fruli.pl. Pierwsza taka aukcja startuje już 1 kwietnia – użytkownicy Fruli.pl spróbują swoich sił w licytacji kamery cyfrowej Sony HDR-XR200VE z GPS.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.