Agencja buzzmarketingu i PR-u internetowego 121PR prezentuje się w świeżej odsłonie. Uruchomiona została nowa internetowa strona www.121pr.pl wraz z firmowym blogiem, zmieniły się również inne elementy identyfikacji wizualnej 121PR – gruntowny lifting przeszło logo i szablony prezentacji. Za nowy wizerunek 121PR odpowiedzialna jest agencja Avrio Interactive.
Nowa witryna 121PR została przygotowa zarówno z myślą o potencjalnych klientach firmy, jak również internautach – w dziale „Trendsetterzy” użytkownicy internetu mogą dołączyć do bazy trendsetterów 121PR i uczestniczyć w testach, konkursach i innych aktywnościach organizowanych dla nich wspólnie z klientami 121PR.
W grafice strony wykorzystany został wizerunek królika, który w żartobliwy sposób ilustruje charakter błyskawicznego sposobu mnożenia się informacji w internecie w przypadku marketingu szeptanego. Całość grafiki utrzymana jest w konwencji kreskówkowej (inspiracją była japońska manga i „Atomówki”), pasującej do internetowych serwisów społecznościowych i avatarów. Z kolei połączone kółka w nowym logo 121PR mają za zadanie obrazować mechanizm komunikowania się z osobami online zgodnie z teorią 6 kroków (Six Degrees), w myśl której do skontaktowania się z dowolną inną osobą na Ziemi potrzebujemy jedynie 6 połączeń.
Równolegle ze stroną WWW uruchomiony został oficjalny blog 121PR, w którym opisywane są wieści ze świata WOMM – zarówno te bardziej serio (wiadomości branżowe), jak i te przynoszone pocztą pantoflową (plotki zasłyszane „na mieście” na różne tematy).
Całość zmian wizualnych dla 121PR przygotowała agencja Avrio Interactive.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.