Grupa Raben, korporacja transportowa i logistyczna o europejskiej renomie, zmieniła stronę internetową. Wykonawcą serwisu raben-group.com jest Agencja Interaktywna eactive.
Grupa Raben to międzynarodowa firma transportowa, spedycyjna i logistyczna, posiadająca oddziały na terenie Belgii, Holandii, Ukrainy i Polski. Dzięki doświadczeniu eactive, udało się skupić 70 lat tradycji, 2200 środków transportu i 165 000 m2 powierzchni magazynowych w jedno uniwersalne źródło informacji.
To kolejna, po witrynie Fresh Logistics, strona internetowa firmy należącej do Grupy Raben, której autorem jest eactive. To dowód zaufania i satysfakcji z dotychczasowej współpracy. Zakres i specyfika działalności Grupy Raben stanowi wyzwanie i szansę pokazania pełni możliwości eactive.
Surfowanie po witrynie odbywa się pod znakiem elastyczności i wszechstronności. Od początku zwraca uwagę aż sześć wersji językowych serwisu, element niezbędny biorąc pod uwagę europejski zasięg działalności Grupy Raben. Praktyczny słownik pojęć natury transportowej i spedycyjnej, interaktywne mapki ilustrujące charakter usług w poszczególnych krajach, wygodne formularze kontaktowe i aplikacyjne – wszystko to powoduje, że każdy Internauta zawsze znajdzie to, czego szuka.
Użyteczność serwisu przejawia się wielu aspektach. Baza danych pozwala administratorom witryny szybko i sprawnie edytować i uaktualniać wszelkiego rodzaju informacje prasowe. Natomiast, dzięki połączeniu strony z systemem śledzenia przesyłek on-line, szybką i pewną informację, a zatem wymierne korzyści, odniosą klienci Grupy Raben.
Funkcjonalny charakter serwisu oddaje również jego oprawa graficzna. Fotografie, mapki i kolory są stosowane w taki sposób, by nie przysłonić merytorycznej warstwy przekazu. Dodatkowo interesująca galeria zdjęć dobitnie ilustruje fakt, że pojazdy Grupy Raben sprawnie dostosowują się do każdych warunków drogowych. Nawet prezent dla Internautów w postaci wygaszacza ekranu, który zmienia swój wygląd w zależności od pory dnia, umacnia w przekonaniu, że zarówno w logistyce, jak i w Internecie elastyczność to podstawa.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.