TBWACommunication Group stworzyła firmę TBWAPR. Nowopowstała agencja pozwoli na kompleksową obsługę klientów grupy w zakresie komunikacji marketingowej. Stanowiska Partnerów Zarządzających objęły Iga Niewiadomska oraz Agnieszka Szymanowska.
TBWAPR będzie realizować projekty z zakresu public relations – kontakty z mediami, organizacja wydarzeń specjalnych, komunikacja wewnętrzna. Dzięki powstaniu TBWAPR klienci TBWACommunication Group otrzymają w ofercie kompleksową obsługę z zakresu komunikacji marketingowej. TBWAPR zajmie się również obsługą PR dla firm z grupy TBWA: TBWAWarszawa, TEQUILABTL Group, Publishing Partners, TBWAData Solutions oraz Sales Link.
„Nowa firma – TBWAPR to kolejny krok grupy TBWA do stworzenia pełnej oferty usług marketingowych dla naszych klientów. Zauważalny jest wzrost znaczenia, jakie odgrywa PR w procesie komunikacji. Wraz z Agnieszką i Igą, mamy okazję stworzyć najbardziej profesjonalną agencję PR na polskim rynku. Wierzę, że nowa firma z sukcesem zrealizuje projekty, które sprawią, że pozycja naszej grupy będzie nadal rosła” – powiedział Christian Lainer, CEO TBWACOMMUNICATION GROUP i TBWAWARSZAWA.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.