W najnowszej kampanii reklamowej Warka zdradza tajemnicę smaku prawdziwego piwa. Od 1 maja br. w 38. miastach Polski można znaleźć rozwiązanie zagadki niepowtarzalnego smaku Warki.
Złocista szyszka chmielowa tworząca się ze świeżo nalanego do szklanki piwa sugeruje rozwiązanie, które potwierdza hasło kampanii: To chmiel decyduje. O czym? To jasne – o goryczce, która w opinii wszystkich miłośników złotego trunku jest miarą prawdziwego piwa.
W pierwszej odsłonie kampanii wizerunkowej sekret wyjątkowego smaku Warki ujawniony zostanie na billbordach i siatkach wielkoformatowych. Już wkrótce chmielowa opowieść pojawi się również w telewizji. Nowy spot, emitowany we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych, będzie pierwszym z dwóch filmów reklamowych budujących w 2009 roku piwną wiarygodność Warki.
Kampanii towarzyszy akcja promocyjna. W sklepach detalu nowoczesnego i tradycyjnego znaleźć można zestawy piwne. Kartonowe opakowania kryją szklankę, unikatowy otwieracz i wyjątkową, metalową podkładkę.
Kreacja: agencja reklamowa Just, zakup mediów: dom mediowy Media Concept.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.