Dział agencji interaktywnej Super Media wykonał dla Ministerstwa Obrony Narodowej prezentację multimedialną zatytułowaną „Polskie Symbole Narodowe i Wojskowe”. Jest to już trzecia wspólna produkcja multimedialna Super Media i MON.
Prezentacja ma charakter edukacyjno-dydaktyczny, a jej treść można podzielić na 2 główne obszary tematyczne:
symbole narodowe z uwzględnieniem polskich barw, hymnu państwowego oraz wizerunku orła białego;
symbole wojskowe – zagadnienia związane ze sztandarem oraz przysięgą wojskową, a także część poświęcona Grobowi Nieznanego Żołnierza.
Interesujące treści zostały dodatkowo wzbogacone galerią zdjęć i reprodukcji historycznych obrazów oraz filmami. Każdej z części tematycznych prezentacji towarzyszy odrębny podkład muzyczny – stanowią je utwory o charakterze patriotycznym wykonywane przez orkiestry wojskowe.
Projekt multimedialny został przygotowany w dwóch wersjach językowych – polskiej i angielskiej. Prezentacja została wykonana w technologii Macromedia Director.
Zakres prac Super Media obejmował, oprócz koncepcji i wykonania prezentacji, także projekt graficzny okładek oraz nadruku na płyty CD.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.