Szeregi działu strategii agencji interaktywnej OS3 multimedia zasilił Marcin Wójtowicz, który objął stanowisko Strategic Planner’a. Będzie odpowiadał za tworzenie długofalowych strategii biznesowych i marketingowych, projektowanie kampanii taktycznych, a także tworzenie koncepcji komunikacji dla produktów oraz firm.
Marcin jest absolwentem Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego. Doświadczenie zawodowe zdobywał głównie w Tequila Polska, gdzie zajmował się analizą rynku, potrzeb i zachowań grup docelowych, a także planowaniem strategii marketingowych, programów lojalnościowych, promocji sprzedaży oraz działań wizerunkowych.
Jest laureatem IV edycji konkursu „Tequila dla Najlepszych”, a także członkiem Koła Naukowego Ogólnej Teorii Ekonomii im. Ludwiga von Misesa oraz AIESEC Politechniki Wrocławskiej.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.