Internetowe biuro podróży fly.pl ogłosiło wyniki konkursu dla internautów ‘Wymarzony urlop z fly.pl – co mógłbyś zrobić aby go mieć ?’ „A w zamian przekonam patriotę z Londynu, że ich ukochana Wiktoria mówiąc five o clock miała na myśli Fly o”clock” to właśnie taką deklaracją Pani Izabela Czartoryska urzekła jury konkursowe i zdobyła nagrodę główną – 10 000zł na wymarzony urlop ufundowany przez sponsora TUI Poland. Przez miesiąc trwania zabawy wpłynęło łącznie aż 3500 zgłoszeń.
Konkurs, który był okazją do spełnienia podróżniczych marzeń wystartował 21 stycznia i trwał do 31 marca 2009. Wystarczyło odpowiedzieć na pytanie „Co byłbyś w stanie zrobić w zamian, aby wygrać wymarzony urlop?”. Do odpowiedzi można było załączyć zdjęcie. „Dostaliśmy aż 3500 zgłoszeń, niektóre nas urzekły, zaciekawiły inne rozbawiły. Jury konkursowe miało nie lada dylemat w podjęciu decyzji” – mówi Anna Zielińska z fly.pl „Do promowania konkursu wykorzystaliśmy narzędzia e-marketingowe i PR-owe. Jesteśmy zadowoleni z efektu przeprowadzonej akcji. Niewątpliwie duży wpływ na wynik zabawy miała nagroda główna ufundowana przez wiodącego światowego touroperatora – TUI Poland. Zawsze stawiamy na jakość w związku z tym Tui było idealnym partnerem do wsparcia naszego konkursu.”- uzupełnia.
Obrady jury konkursowego odbyły się 17 kwietnia. Każdy z wpisów został przeczytany. Kolejnym krokiem była selekcja najlepszych 51 odpowiedzi. Ostatnim już krokiem było głosowanie na najlepszy, najbardziej kreatywny i oryginalnie uzasadniony wpis. Wygrała odpowiedź Pani Izabeli Czartoryskiej, która zachwyciła jury swoją pomysłowością: „Oczywiście na Costa Brava abym mogła ulepić Hiszpanom z piasku bałwana…A w zamian przekonam patriotę z Londynu, że ich ukochana Wiktoria mówiąc five o’clock miała na myśli Fly o’clock tylko tak trochę po szkockiej była…”
Uroczyste wręczenie nagrody odbyło się 04.05.2009 w siedzibie firmy Comvel Polska będącej właścicielem internetowego biura podróży Fly.pl. Nagrodę wręczyli Piotr Haładus Marketing Communications Manager, z ramienia sponsora nagrody głównej Tui Poland oraz Grzegorz Bosowski Managing Director Fly.pl.
„W TUI bardzo spodobał się pomysł nagrodzenia wspaniałą wycieczką kreatywności i dlatego zostaliśmy partnerem konkursu. Mamy jednocześnie nadzieję, że 10000 pomoże Pani Izabeli spełnić marzenie” – dodaje Piotr Haładus z Tui Poland.Przyznano także 50 bonów wycieczkowych o wartości 200 zł do wykorzystania na ofertę Fly.pl.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.