Handel internetowy to biznes XXI wieku. Jego fundamentem są sklepy internetowe. Spółka Software-Konferencje postanowiła zorganizować konferencję, która zgromadzi i da możliwość poznania ludzi, którzy prowadzą działalność gospodarczą w „wirtualnym świecie”. Będzie też dobrą okazją do zdobycia najświeższych informacji i poznania trendów z tej dziedziny. Redakcja e-biznes.pl objęła spotkanie E-commerce 2009 patronatem medialnym.
Sklepy internetowe są najczęściej spotykaną formą e-commerce. Nad tradycyjnymi placówkami handlowymi górują one dostępnością – 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, bogactwem asortymentu, szybkim dostępem do nieograniczonej ilości informacji popartych zdjęciami lub multimedialnymi prezentacjami produktów oraz możliwością wyboru najbardziej dogodnej dla klienta formy płatności.
Podczas konferencji E-commerce 2009 można było spotkać się z praktykami oraz prelegentami, którzy przedstawili nieco szersze spojrzenie na e-biznes.
Uczestnikom konferencji najbardziej podobał się wykład Nikodema Krajewskiego z Ideacto.pl pt. „Video w e-commerce”. Po wprowadzeniu, z którego słuchacze mogli się na przykład dowiedzieć, że co minutę użytkownicy YouTube dodają 13 minut materiałów wideo, prelegent wprowadził w sferę praktyczną. Przedstawiał między innymi strategie, które można obrać w zależności od posiadanego budżetu oraz efekty jakie mogą przynieść kampanie wykorzystujące potencjał wideo.
Równie dużym zainteresowaniem cieszyła się prelekcja Pawła Tkaczyka z Midea pt. „Budowanie wizerunku poprzez zaangażowanie klienta w markę”. Tłumaczył on obecnym znaczenie pojęcia marki i jej znaczenia w życiu konsumentów. Opowiadał o tym czym jest rynek uwagi i dlaczego tak trudno skupić zainteresowanie ludzi na naszym produkcie. W ciekawy sposób zapoznał z technikami budowania zaangażowania.
Konferencja E-commerce 2009 była dobrą okazją do poszerzenia wiedzy, zwłaszcza w zakresie praktycznych rozwiązań, które mogą być zaaplikowane do każdego rodzaju e-działalności. Swobodna atmosfera, wysoki poziom merytoryczny – to główne zalety tego spotkania. Planowana jest już kolejna edycja. Ponieważ obecna cieszyła się sporym zainteresowaniem organizatorzy rozważają rozszerzenie jej formy.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.