Wirtualne stoiska targowe, ponad 50 wystawców z kilku polskich miast oraz całodobowy dostęp do ofert mieszkaniowych dla internautów – 11 maja br. ruszyły Internetowe Targi Nieruchomości.
Internet, jako podstawowe źródło pozyskiwania informacji, jest idealnym miejscem do zareklamowania swojej oferty przez wszystkie branże, a targi internetowe skupiają wiele firm mających jeden cel – dotarcie do klienta. Również branża nieruchomości wykorzystała Internet jako narzędzie umożliwiające szersze dotarcia do potencjalnych nabywców za pomocą wirtualnych stoisk oraz targów.
Ponad 50 wystawców z Warszawy, Wrocławia i Krakowa prezentuje w dniach od 11 do 17 maja br. swoje oferty mieszkaniowe na stronie www.targinieruchomosci.pl.
– Zdecydowaliśmy się na udział w internetowych targach nieruchomości ze względu na ich innowacyjny charakter. Wiemy, że większość klientów pierwsze poszukiwania własnego mieszkania rozpoczyna właśnie przez Internet. Dzięki tym targom mamy możliwość szerokiego dotarcia do naszych potencjalnych nabywców oraz prezentowania wszystkich oferowanych przez nas mieszkań – mówi Katarzyna Jabłońska, przedstawicielka biura prasowego Włodarzewska SA.
Na stoiskach targowych znajdziemy krótkie opisy firmy oraz wszystkie oferowane przez poszczególnych deweloperów inwestycje. Każda inwestycja posiada dokładny opis oraz informacje na temat pojedynczych mieszkań – wraz z planem oraz aktualnym cennikiem. Ponadto każdy deweloper ma możliwość zamieszczenia swoich artykułów, filmów, wizualizacji oraz galerii zdjęć na stronie targów.
http://targinieruchomosci.gazeta.pl
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.