W magazynie dla kobiet Kafeteria, będącym częścią o2.pl, zakończył się konkurs, przedmiotem którego było sprawdzenie znajomości elementów graficznych, znajdujących sie na nowych produktach Herbina.
Celem konkursu było zapoznanie użytkowniczek Kafeterii z nowymi opakowaniami kosmetyków tej firmy. Większość osób prawidłowo odpowiedziała na pytanie konkursowe, dotyczące widocznych na opakowaniach elementów roślinnych. Spośród 1800 uczestników rozlosowano 100 zestawów kosmetycznych. Podczas trwania konkursu strona produktu zanotowała ponad 6500 wyświetleń.
Organizatorami konkursu była Redakcja Kafeterii oraz Noiro – dystrybutor kosmetyków Herbina. Magazyn dla Kobiet Kafeteria jest dedykowany kobietom poszukującym w sieci dobrej publicystyki oraz praktycznych porad z zakresu zdrowia i urody.
Z portalu o2.pl korzysta ponad 2,9 mln. osób, a liczba darmowych kont e-mail w systemie poczty o2.pl to 1,9 miliona.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.