Fundacja Dzieci Niczyje we współpracy z Fundacją Orange przygotowała nowatorski kurs e-learning dla gimnazjalistów poświęcony bezpieczeństwu w Internecie. Zostanie on zaprezentowany 22 maja br. na konferencji „Internet i nie tylko – Bezpieczeństwo dzieci w mediach elektronicznych” organizowanej przez Grupę TP oraz Radę Europy, honorowego gościa, 54. Międzynarodowych Targów Książki.
Nowa propozycja edukacyjna kampanii „Dziecko w Sieci” jest odpowiedzią na coraz większą popularność społeczności internetowych i związane z tym zagrożenia dla dzieci i młodzieży. Gimnazjaliści – użytkownicy kursu „Znajomi – Nieznajomi” wcielają się w rolę administratora portalu społecznościowego i rozwiązują problemy jego użytkowników. Pomaga im w tym Szef, z którym komunikują się za pośrednictwem video -komunikatora. W tej roli wystąpił Tomasz Sobczak, znany aktor teatralny i filmowy. W rolę użytkowników serwisu wcieliły się dzieci z jednego z krakowskich teatrów dziecięcych.
E-learning jest niezwykle atrakcyjną i skuteczną formą edukacji najmłodszych, dlatego z powodzeniem wykorzystujemy ją w kampanii „Dziecko w Sieci”. W nowym kursie dla gimnazjalistów, dzięki wykorzystaniu popularnego obecnie środowiska portali społecznościowych, uczniowie mają możliwość nie tylko poznawania problemów związanych z Internetem, ale także poszukiwania metod ich rozwiązania – mówi Marcin Sołodki z programu Akademia Bezpiecznego Internetu Fundacji Dzieci Niczyje.
Od początku swego istnienia Fundacja Orange (dotychczas działająca pod nazwą Fundacja Grupy TP), propagując Internet jako narzędzie edukacji, zwraca uwagę na konieczność zapewnienia bezpieczeństwa dzieciom i młodzieży korzystającym z Sieci. Jestem przekonana, że dzięki naszym wspólnym działaniom zasady bezpiecznego Internetu będą znane wszystkim użytkownikom Sieci. – mówi Jadwiga Czartoryska, Prezes Fundacji Orange.
Kurs „Znajomi-Nieznajomi” jest już kolejną propozycją edukacyjną dla młodych internautów przygotowaną przez Fundację Dzieci Niczyje we współpracy z Fundacją Orange. Na platformie e-learning kampanii „Dziecko w Sieci” udostępniano do tej pory dwa kursy dla uczniów szkół podstawowych oparte na fabule serwisu Sieciaki.pl. Skorzystało z nich dotychczas ponad 50 tys. dzieci.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.