Skąpiec.pl, jeden z czołowych serwisów porównujących ceny, przygotował kilka użytecznych wtyczek. Ułatwią one życie tym użytkownikom serwisu, którzy korzystają z przeglądarek Internet Explorer 8, Firefox oraz Google Toolbar.
Akcelerator – Załóżmy, że przeglądamy właśnie jedną z ulubionych stron i czytamy informację o wprowadzeniu na rynek nowego modelu telefonu komórkowego. Chcąc zorientować się czy oczekiwany hit sezonu jest już dostępny w ofercie sklepów, i w jakim przedziale cenowym można go nabyć, nie musimy otwierać w osobnym oknie strony www.skapiec.pl i wyszukiwać informacji. Akcelerator pozwoli nam wyszukać dany przedmiot przy użyciu menu kontekstowego naszej przeglądarki. Po zainstalowaniu wtyczki w IE8 wystarczy podświetlić tekst (w tym wypadku model telefonu) i kliknąć w niebieską ikonę, która pojawi się nad zaznaczonym tekstem. Analogiczną wtyczką dla przeglądarki Firefox jest Skąpco-Szperacz.
Obiekty Web Slice – Najnowsza funkcja IE8, pozwalająca na zachowanie „kawałka” serwisu Skąpiec.pl w przeglądarce. Web Slice umożliwia sprawdzenie ceny i informacji o danym produkcie bez konieczności przechodzenia na stronę Skąpca. Wystarczy dodać wybrany produkt do paska ulubionych, a aktualną cenę zobaczymy „w chmurce”, po najechaniu kursorem na zakładkę.
Szybkie wyszukiwanie – Internet Explorer 8 pozwala przeglądać zasoby serwisu Skąpiec.pl bezpośrednio z paska wyszukiwania. Wystarczy wpisać w okno przeglądarki interesujący nas model produktu np. Sony DSC-H10 i kliknąć na ikonkę Skąpca, aby wyszukać oferty cenowe sklepów. Identyczna funkcja została dodana dla paska Google Toolbar, co pozwoli z niej korzystać także użytkownikom tej aplikacji.
W nowe opcje wyposażono także wersję serwisu Skąpiec.pl dla telefonów komórkowych, dostępną pod adresem m.skapiec.pl. Najnowsza wersja mobilna serwisu dysponuje identycznymi funkcjonalnościami, jakie posiada strona internetowa Skąpca.
M.skąpiec.pl obecnie pozwala nam m.in. na:
– zalogowanie się do własnego konta
– ustawienie alarmów cenowych
– dodawanie produktów do listy ulubionych
– porównywanie parametrów technicznych sprzętu
– wyszukiwanie „podobnych produktów” (w ramach określonego przedziału cenowego)
Internauci korzystający z komórkowego Skąpca zauważą także, że ulepszona została wyszukiwarka, która automatycznie poprawi błędnie wpisaną przez nas nazwę (np. kiedy zrobimy literówkę w nazwie producenta).
Zmodyfikowany m.skapiec.pl pozwala przejść na stronę z ofertą sklepów (aktualne ceny). Umożliwia też zapoznanie się z wszelkimi informacjami na temat wybranego sprzedawcy (strona WWW, dane adresowe, sposoby zapłaty i dostawy etc.). Obecnie m.skapiec.pl pozwala wyszukiwać w bazie 2,5 mln ofert z ok. 1300 sklepów internetowych.
– Mamy nadzieję, że dzięki wprowadzonym udogodnieniom korzystanie ze Skąpiec.pl stanie się jeszcze bardziej komfortowe i przyjemne – podkreśla Monika Janiszewska, specjalista ds. PR serwisu.
Szczegółowe informacje na temat wtyczek Skąpiec.pl można znaleźć na: tej stronie
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.