Rusza konkurs na Nową Społeczność Roku (www.spolecznoscroku.pl). Każdy, kto ma pasję, wiedzę czy po prostu chce poznać osoby o podobnych zainteresowaniach i razem walczyć o tytuł najciekawszej Nowej Społeczności może zarejestrować się w konkursie i rozpocząć przygodę ze swoją społecznością.
W konkursie liczy się wyłącznie pomysł na społeczność i jej popularyzację. Całe zaplecze techniczne społeczności zapewniają organizatorzy – do udziału w zabawie wystarczy podstawowa znajomość Internetu i konto e-mailowe. Do walki o tytuł Nowej Społeczności Roku zapraszają Mixxt – plaforma do tworzenia społeczności oraz Neuron APR – firma doradztwa komunikacyjnego.
Konkurs Społeczność Roku powstał, aby zwrócić uwagę, że społeczności internetowe to nie tylko popularne, liczące miliony użytkowników serwisy, ale przede wszystkim powstające oddolnie, często bardzo wyspecjalizowane grupy osób wymieniających opinie, spotykających się i dzielących wspólną pasję.
W walce o zwycięstwo w konkursie, pod uwagę brane będą zarówno liczne, spektakularne grupy, jak i małe, lokalne społeczności zajmujące się codziennymi sprawami. Jury wybierze najbardziej kreatywne i najdynamiczniej rozwijające się społeczności utworzone w serwisie mixxt.pl – współorganizatora konkursu. Uczestnicy konkursu uzyskają dostęp do całej palety narzędzi, dzięki którym będą mogli dostosować, uatrakcyjnić i promować swoją społeczność, zapraszając nowych członków, dzieląc się z nimi zdjęciami, muzyką i filmami, a także organizować ankiety i prowadzić forum.
W jury oprócz przedstawicieli organizatorów i partnerów zasiadają: podróżnik i reporter Jacek Pałkiewicz, zastępczyni redaktor naczelnej polskiej edycji miesięcznika Elle, Monika Stukonis, zdobywca Paszportu Polityki, pisarz i reżyser Sławomir Shuty oraz bloger, Maciej Budzich (mediafun). Jak zapowiadają organizatorzy, nie jest to jeszcze kompletna lista jurorów.
„Idea konkursu na Społeczność Roku zrodziła się z przekonania, że małe społeczności, powstałe na skutek wspólnych zainteresowań, czy problemów społecznych, są znacznie ciekawsze, silniejsze i posiadają znacznie więcej realnych cech społeczności, niż duże komercyjne serwisy” – mówi Jakub Górnicki, szef mixxt.pl, jeden z pomysłodawców konkursu – „Stworzenie prężnie działającej, ciekawej społeczności to rzecz warta docenienia i nagrodzenia, mam więc dużą nadzieje, że nasza inicjatywa przyczyni się do powstania wielu nowych, interesujących społeczności.”
„Społeczności już całkowicie odmieniły oblicze komunikacji w Polsce, a przecież to dopiero początek” – mówi Marek Wróbel, szef Neuron APR, współorganizatora konkursu – „Ruch konsumencki, autentyczne inicjatywy, wymiana doświadczeń, komunikacja z klientami, czy wreszcie swoboda wypowiedzi – te pojęcia zyskują nowy blask właśnie w dużej mierze dzięki społecznościom.”
Najlepsze społeczności wyłaniane będą w pięciu kategoriach: Praca, Edukacja, Społeczeństwo, Rodzina i dom, Pasje. Członkowie zwycięskich społeczności nagrodzeni zostaną podczas uroczystej gali, która odbędzie się połowie października w Warszawie.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.