Proventia M30 to nowy produkt Internet Security Systems (ISS) zaprojektowany dla przedsiębiorstw średniej wielkości. Dotychczas rozwiązania Proventia adresowane były do dużych firm, korporacji i agend rządowych. Teraz ISS proponuje zaawansowane technologie ochrony w przystępnej cenie 3.500 euro w postaci Proventii M30.
Proventia M30 łączy funkcje zapory ogniowej, wirtualnych sieci prywatnych (VPN), ochrony przed wirusami oraz wykrywania i zapobiegania włamaniom. Filtrowanie zawartości WWW i zabezpieczanie przed spamem zostaną dodane w drugim kwartale 2004 roku w formie dodatkowych modułów. Urządzenia automatycznie blokują wirusy, chronią przed nieautoryzowanym dostępem, atakami sieciowymi, złośliwymi kodami, działalnością hakerów i hybrydowymi zagrożeniami. Na bieżąco otrzymują automatyczne aktualizacje informujące o nowych zagrożeniach i lukach w zabezpieczeniach systemów informatycznych.
Proventia M30 obsługuje 500 użytkowników, jest adresowana do przedsiębiorstw średniej wielkości szukających zintegrowanego systemu bezpieczeństwa w przystępnej cenie. Proventia M30 może być również wykorzystywana do ochrony oddziałów firmy. Dla porównania, Proventia M50 (dostępna od listopada 2003 roku) może obsługiwać 2,500 użytkowników.
http://www.iss.net/pl
http://www.veracomp.pl
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.