Wśród wielu rodaków pokutuje przekonanie, że przypisanie w minionej epoce do określonych dostawców energii, usług telekomunikacyjnych, bankowych i innych jest nieodwracalne. NiskiRachunek.pl stawia sobie za cel uświadomienie Polaków, że jest inaczej.
Po blisko 20 latach stopień przyzwyczajenia społeczeństwa do polskich monopolistów nie uległ znaczącym zmianom. Podobnie niska jest świadomość Polaków dotycząca ofert alternatywnych dostawców usług. Mało kto wie na przykład, że dzięki unikalnemu numerowi prefiks mamy obecnie możliwość skorzystania z usług 38 operatorów telefonicznych. Każdy z tych dostawców oferuje różne ceny za minutę połączenia. Większość pozostaje jednak przy abonamencie narodowego operatora.
Z przeprowadzanych badań wynika, że 30% ankietowanych nie zdaje sobie sprawy z korzyści, jakie niesie ze sobą np. współczesny rynek telekomunikacji stacjonarnej. Podłożem tych wyników jest błędne przeświadczenie, że zmiana operatora będzie wiązała się z koniecznością opłacania dwóch rachunków, długą przerwą w świadczeniu usług, wysokimi karami, zmianą numeru telefonu i – przede wszystkim – z niekończącymi się formalnościami.
Osoby te wyraziły zdziwienie słysząc, że formalności załatwiane są w całości przez nowo wybranego operatora lub specjalizujące się w tym podmioty – mówi Patryk Buczałowski, Prezes Zarządu Pretium Solution Partners, właściciela serwisu NiskiRachunek.pl.- W przypadku nawiązania współpracy z naszym serwisem wszystkie formalności bierzemy na siebie. Abonent zobowiązany jest wyłącznie do przyjęcia kuriera z dokumentami i złożenia na nich podpisu. Formalności związane z wypowiedzeniem umowy u aktualnego dostawcy załatwia operator usługi, z której planujemy skorzystać.
Jak widać – zmiana usługodawców, zgodnie z europejskimi trendami, i w Polsce staje się już coraz łatwiejsza. Przeszkodą mogą pozostać przyzwyczajenia starszej części społeczeństwa. Tych klientów przekonają jednak różnice stawek poszczególnych operatorów, uwidocznione w kalkulatorze serwisu.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.