Grupa o2.pl, spółka aktywna do tej pory w mediach internetowych i telekomunikacji, wprowadza na polski rynek własną usługę telematyczną o nazwie GEO2.pl, umożliwiającą monitoring aktywności pojazdów.
GEO2.pl to geolokalizacja internetowa, która umożliwia śledzenie obiektów w czasie rzeczywistym na cyfrowych mapach w portalu www.geo2.pl. Obok bieżącej obserwacji pojazdów na mapie, użytkownicy mogą także przeglądać w archiwum zapis wcześniej pokonanych tras, w tym odczytać, w jakim miejscu w zadanym czasie znajdował się monitorowany obiekt i z jaką prędkością się poruszał.
Usługa GEO2.pl kierowana jest do dwóch grup odbiorców. Pierwsza to właściciele pojazdów, którzy chcieliby dodatkowo zabezpieczyć swoje auto przed kradzieżą i uzyskać dzięki temu zniżkę składki AC u swojego ubezpieczyciela. Druga grupa to właściciele firm, dla których GEO2 może zwiększyć efektywność pracy pracowników wykorzystujących służbowe samochody.
Urządzenie przydatne będzie także dla rodziców, chcących mieć kontrolę nad wykorzystaniem samochodu przez ich dzieci. Możliwość zweryfikowania prędkości, z jaką poruszał się pojazd, ograniczy brawurę młodych kierowców na polskich drogach.
Dystrybucja urządzeń GEO2 w pierwszej fazie projektu będzie odbywać się poprzez sklep internetowy na stronie portalu www.geo2.pl. W planach jest uruchomienie ogólnopolskiej sieci punktów dealerskich oraz współpraca z warsztatami samochodowymi. Urządzenia GEO2 nie wymagają montażu zewnętrznych anten GPS i GSM. Instalacja
geolokalizatora w pojeździe sprowadza się do podłączenia go do gniazda zapalniczki lub bezpośrednio do instalacji elektrycznej. Obsługa systemu odbywa się poprzez przeglądarkę internetową z dowolnego komputera podłączonego do internetu, nie jest wymagana instalacja dodatkowych aplikacji.
Korzystanie z usługi GEO2.pl wymaga opłacenia rocznego abonamentu, który zawiera koszty aktualizacji map i utrzymania aktywnej karty GEO2-SIM w urządzeniu. Model GEO2-100 kosztuje 599 zł. Roczny abonament w pierwszym roku wynosi 1 zł, w kolejnych latach 199 zł.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.