Reklamofon to nowa usługa pozwalająca za darmo dzwonić na telefony stacjonarne w kraju i za granicą. Wykonywane przez użytkownika połączenie telefoniczne sponsorowane jest przez reklamy video wyświetlane w trakcie trwania rozmowy.
Reklamofon nie wymaga rejestracji, dodatkowego sprzętu, czy pobierania oprogramowania. Aby skorzystać z usługi, należy podać numer swojego telefonu stacjonarnego oraz numer, na który chcemy zadzwonić. Po chwili darmowy telefon zadzwoni do nas, a po odebraniu go nawiążemy połączenie.
Tworząc Reklamofon.pl, agencja HONKI Multimedia zintegrowała 5 dostawców usług: operatora telekomunikacyjnego, firmę realizującą usługi wideo, firmę obsługującą numery PremiumSMS, system obsługujący płatności online oraz dostawcę statystyk.
– Integracja kilku dostawców usług to nie tylko ciekawe wyzwanie technologiczne, ale również organizacyjne. Prace zakończyliśmy przed ustalonym w harmonogramie terminem, co pozwoliło nam przeznaczyć dodatkowo dwa dni na testowanie enginu serwisu www – mówi prowadzący ten projekt dyrektor Marcin Rząca.
Oprogramowanie części www serwisu Reklamofon.pl przygotowano na podstawie specyfikacji otrzymanych od spółki Reklamofon.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.